Японці заявляють, що їхній новий шосейний турист має найбільш крутий пакет електроніки, який коли-небудь отримував мотоцикл Yamaha.
Tracer 9 GT+ — це просунута версія знайомого Tracer 9 GT, а не повністю нова модель. Тим не менш, в ньому використано чимало нових для світового мотопрому технологій.
Спорт-турист Yamaha Tracer 900 випускається з 2015 року. Спочатку це був просто дорожник MT-09 в туристичному обвісі, зараз — хай-тек двоколісний, який вміє їздити самостійно. В прямому сенсі.
Адаптивний круїз-контроль
Ця технологія дозволяє коригувати швидкість мотоцикла відповідно до швидкості транспортного засобу, який їде попереду. Ямаха пропонує чотири опції дистанції від ТЗ, який їде попереду. Круїз-контроль працює на швидкості від 30 до 160 км/год, деактивується торканням до важеля гальма або зчеплення.
Особливість круїз-контролю Ямаха — здатність працювати в поворотах. Електроніка розуміє, коли мотоцикл нахилено, та прискорює або заповільнює його так, щоб райдер не втратив керованість. Ще одна фішка системи AAC — асистент обгонів: якщо ТЗ попереду наближається, і райдер при цьому вмикає поворотник — мотоцикл плавно прискорюється для здійснення обгону. Головне при цьому не забути повернути кермо: електроніка за вас цього не зробить!
Комбінована гальмівна система з радаром
По факту, це знайома комбінована система, яку почали застосовувати в мотопромі багато років тому: гальмуєш одним контуром, для більш ефективного гальмування автоматично активується інший. Але є нюанс: ямахівська Unified Brake System працює у зв’язці з радаром. Це перше подібна електронна “примочка”, встановлена на серійному мотоциклі.
Ямаха попереджає, що їхня розумна Unified Brake System не є класичною системою екстреного гальмування, яка застосовується в автомобілях. Вона лише допомагає ефективно заповільнювати мотоцикл. І лише тоді, коли райдер також працює гальмами.
Квікшифтер третього покоління
Встановлена на Tracer 9 GT+ система дає можливість їхати майже на автоматі, не втрачаючи при цьому традиційне “механічне” керування мотоциклом. Новий квікшифтер дозволяє скидати передачу вниз під час прискорення та переходити на вищу передачу під час заповільнення, все без витискання важеля зчеплення. Ситуації, коли це потрібно, можуть виникати під час їзди на навороченому ямахівському круїз-контролі.
Нова приборка
Tracer 9 GT+ отримав 7-дюймову кольорову панель приладів, про яку звичайний Tracer 9 GT може тільки мріяти. В ній реалізовано практично все, що може бути в сучасній приборці: три варіанти виведення інформації на вибір, USB-зарядка, можливість під’єднання смартфону, робота в режимі повноцінного GPS-навігатора (для цього треба встановити на смартфон спеціальний додаток Garmin). Не вистачає тільки Apple CarPlay чи Android Auto, але це, напевно, японці приберегли для наступної версії GT++.
Інші оновлення та особливості
Порівняно зі звичайним Tracer 9 GT, модель також отримала оновлені пульти на кермі, покращене сидіння, більш просунуту електронну напівактивну підвіску KYB Actimatic Damper System з режимами Sport, Street, Rain і Custom. Режими роботи підвіски тепер інтегровані із загальними налаштуваннями роботи мотоцикла: трекшн-контроля, впорскування і тд.
Tracer 9 GT+ в стоці має підігрів рукояток керма, жорсткі бічні кофри, LED-світло з функцією кутового освітлення, а також центральну підставку.
Comments