top of page
  • Фото автораАндрій Титаренко

Suzuki V-Strom 1050 DE: перші враження

В цьому сезоні ми будемо проводити ADVENTURE і деякі OFFROAD-тури на Suzuki V-Strom 1050 DE. Андрій Титаренко випробував новий тур-ендуро в мототурі “Черкащина” і готовий поділитися своїми враженнями.


KTM 990 Adventure R

Перший відгук про V-Strom 1050 DE — таааак, це справжній туристичний ендуро! Великий, потужний, з правильними колесами і довгими підвісками. На попередніх ADV-мотоциклах Suzuki, загалом, можна було їхати по бездоріжжю. На 1050 DE — треба! Бери і їдь, ніхто не тримає. Хіба що рідні шини Dunlop Trailmax, які ми перед виїздом поміняли на Continental TKC80 / Motoz Tractionator Rallz.


Асфальт


Перш ніж доїхати до бездоріжжя, мотоцикл класу адвенчер, як правило, мусить подолати чимало кілометрів асфальтом. Тому з нього і почнемо.


По-перше, у 1050 DE класний двигун, якого майже ніколи не буває замало — з масивним крутним на низах, еластичний і досить економний (середній розхід пального в турі склав 5,4 л/100 км). По-друге, у нього сучасний пакет електронних помічників: квікшифтер, трекшн, круїз-контроль, різні режими роботи двигуна. Мотоцикл має чудові гальма і кілька режимів роботи ABS. Посадка тут комфортна, сидіння — також, в тому числі пасажирська частина. Вітрозахист посередній, але це передбачуваний компроміс для бездоріжжя, де високий вітровик перекриватиме огляд.


Ергономіка

KTM 990 Adventure R

Ергономіка 1050 DE туристична, з невеликим ухилом в офроудну. Сидиш прямо, кермо — широке і підняте достатньо високо, щоб зручно їхати стоячи. Підніжки мають з’ємні гумові накладки. Сидіння — помірно вузьке, з невеликим напливом на бак. Бак також не дуже широкий. Їхати на мотоциклі стоячи зручно, хоча тримати бак колінами не вдається: нема за що зачепитися. Кнопки перемикання режимів електроніки і налаштування меню зібрані на лівій рукоятці, все зручно і зрозуміло. Не сподобався важіль гідравлічного зчеплення: туговатий, на офроуді рука буде втомлюватися.


Офроуд

KTM 990 Adventure R

Бездоріжжя — поняття дуже широке. Для одних це грунтовка між селами, для інших — Карпати по компасу. 1050 DE спокійно їде польовими дорогами Київщини, лісовими хащами Черкащини, виповзає з глибоких колій і перестрибує через колоди. Подорожуючи на ньому, можна сміливо планувати офроудні ділянки.


Електроніка для бездоріжжя


Зрозуміла і ефективна: в налаштуваннях трекшн-контроля є режим Gravel (не обнуляється при вимкненні запалення), в ABS — режим OFF (треба вмикати кожного разу). Включаєш Gravel — і можна сміливо відкривати газ на будь-якому покритті. Заднє колесо сильно носить, але в межах “от ще трохи, і впаду”. Не падаєш, електроніка не дозволяє. 


Режим ABS OFF вимикає антиблокувальну систему на задньому колесі — те, що треба для офроуда.


Керування і захист

Середній кліренс + вешка = низький центр ваги. Рулиться мотоцикл легко, хоча важить аж 252 кг. Для бездоріжжя це дуже багато. Падати на ньому не рекомендується, бо три рази підняв — і все, сили закінчилися.


Стосовно падінь, які на офроуді обов’язково трапляються. 1050 DE в стоці оснащений низько встановленими потужними дугами, алюмінієвим захистом картера, пластиковим захистом керма. Дуги працюють дуже ефективно, прикладання мотоцикла на грунті проходить без будь-яких наслідків. Захист картера — еталонний: широка і рівна пластина, на якій можна проповзати колоди, як на пузі.


Підвіски


По цифрах, ходи підвісок KYB і кліренс невеликі як для класу тур-ендуро: 170/169 мм спереду і ззаду, 190 мм дорожній просвіт. В реальності — достатні для колій, розбитих грунтовок і середніх колод. Підвіски по-японськи комфортні, але не “диванні”. Suzuki описують їх як такі, що гарантують “smooth, controllable ride”. Ні додати, ні відняти!


Щоб їздити по офроуду агресивно, в швидкому темпі, вилці і амортизатору треба додавати жорсткості. Вилка тут повністю регульована, амортизатор має регулювання попереднього піджиму пружини і відбою. Висновки по підвісках в хард-режимах роботи поки давати не буду, треба ще поїздити і погратися з налаштуваннями.


Замість висновків

Поки що у мене суто позитивні враження від V-Strom 1050 DE — і на асфальті, якого було небагато, і на легкому та середньому бездоріжжі. На офроуді найбільшою проблемою мотоцикла є вага в ситуаціях “приліг на бік — давай тепер піднімай”. Такий паверліфтинг сильно виснажує. Але, як каже наш OFFROAD-інструктор Саша Булуй: “Не хочеш падати — не падай!”


В наступних виїздах будемо тестувати роботу підвіски на складних кам’янистих ділянках, багажні можливості V-Strom 1050 DE, їзду з пасажиром та інші необхідні якості для мотоцикла класу ADVENTURE.


53 перегляди

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page