Цього року всі ми чекаємо одного: перемоги! А після перемоги — подорожей світ за очі, і тут мотовиробники мають чим нас порадувати.
Минулого року світовий мотопром наче прорвало: одразу кілька виробників випустили на ринок нові і давно анонсовані адвенчер-моделі. Просто очі розбігаються! Розповідаємо, на які мотоцикли, на нашу думку, варто звернути увагу.
Honda XL750 Transalp
Ціна: орієнтовно $12 500
Трансальп — це легендарний бренд в адвенчер-туризмі, не менший, ніж Africa Twin чи Tenere. Після багатьох років годування нас тизерами і анонсами, Хонда випустила абсолютно нове покоління свого туристичного бестселера. І це вже не той максимально бюджетний “Трансляп”, на якому виросло ціле покоління мандрівників.
За характеристиками XL750 Transalp — претендент на лідерство в класі середньокубатурних адвенчер-мотоциклів. Його 755-кубовий паралельний твін видає 90 к.с. і 75 Нм, споряджена вага мотоцикла — лише 208 кг. 16,9-літровий бак гарантує автономність на рівні до 400 км. У мотоцикла правильні для офроуда спицьовані колеса формату 21”/18”, хода регульованих підвісок Showa — 200/190 мм.
З електроніки у нового Трасальпа є 5-дюймовий кольоровий дисплей, 4 режими їзди (в тому числі Gravel), ABS і трекшн-контроль, кілька режимів гальмування двигуном. Особливості мотоцикла — система Emergency Stop Signal, яка вмикає аварійку при різкому гальмуванні, та автовимкнення поворотників.
Yamaha Tenere 700
Ціна: орієнтовно 12 500 євро
У оновленої Tenere 700 значно побільшало конкурентів. Тим не менш, вона має всі шанси залишитися бестелером в ніші середньокубатурних тур-ендуро. Ямаха точково оновила модель і додала деталі, через відсутність яких багато райдерів не наважувалися дивитися в бік Тенери.
Примітивну чорно-білу приборку замінили 5-дюймовим кольоровим дисплеєм з можливістю підключення смартфону через Bluetooth (потрібен фірмовий додаток MyRide). Тенере 700 першого покоління мала лише ABS з можливістю вимкнення. Тепер мотоцикл матиме просунуту систему з трьома режимами роботи: дорожній, офроудний (працює тільки передній контур) та повністю відключений.
В усьому іншому — це перевірений часом і сотнями тисяч кілометрів тур-ендуро: 73-сильний мотор, 204 кг спорядженої ваги, регульовані підвіски з ходами 210/200 мм, легкість в керуванні навіть на жорсткому бездоріжжі.
KTM 790 Adventure
Ціна: 13 630 євро
Донедавна середньокубатурні KTM існували в своєму окремому класі, до якого не заглядали потенційні покупці тієї ж Тенери 700. Бо дорого! Хоча і технологічно, це факт. З поверненням на конвеєр моделі 790 Adventure австрійці, нарешті, прийшли в нішу доступних мотоциклів для туризму.
790 Adventure збиратимуть на заводі CFMOTO (Китай) — нового східного партнера КТМ. Обіцяють, що все буде відбуватися під суворим контролем інженерів з Австрії. Технологічно 790 Adventure — найбільш прокачаний в класі: мотор видає 94 к.с. і 87 Нм, підвіски — WP Apex з ходами 200/200 мм. В стоці є рульовий демпфер, низько розташований 20-літровий бак гарантує фірмове легке керування.
В розпорядженні райдера є 5-дюймова кольорова приборка з можливістю під’єднання смартфону, трекшн-контроль, кутова та офроудна ABS. Опційно доступні квікшифтер, круїз-контроль, режим їзди RALLY.
Suzuki V-Strom 800DE
Ціна: очікується
V-Strom 800DE — абсолютно нова модель для Сузукі в новому для компанії класі туристичних-ендуро. Попри назву V-Strom, зв’язку з попередниками тут небагато: новий паралельний твін замість знайомої вешки, нова сталева рама, колеса формату 21”/17” і довгохідні підвіски.
Для V-Strom 800DE зібрали новий паралельний твін, який видає 83 к.с. і 78 Нм. Об’єм паливного баку мотоцикла — солідні 20 л. Розхід заявлений на рівні 4,4 л/100 км, що гарантує запас ходу в районі 450 км. Мотоцикл комплектується довгохідними (по 220 мм спереду і ззаду) регульованими підвісками Showa, спицьовані колеса формату 21”/17” також готові до бездоріжжя.
З електронних помічників у V-Strom 800DE є карти впорскування на вибір, трекшн-контроль з офроудним режимом Gravel, два режими ABS + Rear ABS Cancel Mode, двосторонній квікшифтер в стоці, Low RPM Assist. Приборка — це 5-дюймовий кольоровий дисплей.
Suzuki V-Strom 1050 DE
Ціна: очікується
Мотоцикли Suzuki завжди славилися надійністю і демократичними цінами. От тільки в класі тур-ендуро їх фізично не існувало — до 2023 модельного року. Японці випустили на ринок одразу дві моделі, і кубатурний тур-ендуро V-Strom 1050 DE виглядає дуже конкурентно.
По-перше, це повноцінний літровий тур-ендуро: 1037-кубова вешка, яка видає 107 к.с. і 100 Нм, 21” переднє колесо, 20-літровий бак, 252 кг спорядженої ваги, довга база і комфортна посадка. По-друге, мотоцикл добре напакований електронікою: ABS з офроудним режимом, трекшн-контроль з налаштуванням Gravel, квікшифтер, кольорова 5-дюймова приборка, круїз-контроль, система допомоги старту під гору Hill Hold Control System.
Регульовані підвіски з ходами 170/170 мм та 190 мм кліренс можуть засмутити любителів бездоріжжя, але скажіть, поклавши руку на серце: чи багато власників кубатурних тур-ендуро їздять по жорсткому офроуду? Бо для грунтовок і гравійок у V-Strom 1050 DE є все, що треба.
Comments